Veel gestelde vragen

DINERBONNEN

Vraag:
Verstrekt u dinerbonnen en hoe kan ik deze bestellen?

Antwoord:
U kunt de dinerbon bij ons in het restaurant zelf kopen. De dinerbonnen dienen vooraf te worden betaald, de hoogte van het bedrag mag u zelf bepalen. Deze dinerbonnen zijn bij Dafne Kerkrade in te leveren.

Vraag:
Moet ik bij (online) reserveren vermelden dat ik een dinerbon heb?

Antwoord:
Als u online reserveert is dat niet nodig,

BEREIKBAARHEID

Vraag:
Ik heb een vraag/klacht/opmerking, waar kan ik dit melden?

Antwoord:
U kunt ons per email bereiken op info@dafnegrieksrestaurant.nl. of telefonisch 045-5354454

Vraag:
Vanaf hoe laat bent u telefonisch bereikbaar?

Antwoord:
De tijden waarop wij telefonisch bereikbaar zijn, is dagelijks vanaf 14:00

MENUKAART

Vraag:
Serveert u ook andere gerechten buiten uw menukaart?

Antwoord:
Wij serveren alleen de gerechten van onze menukaart.

Vraag:
Serveert u ook een kindermenu?

Antwoord:

Voor kinderen van 4 t/m 11 jaar serveren wij de menu’s die op de kaart staat.

Vraag:
Serveert u ook vegetarische gerechten?

Antwoord:
Wij serveren ook vegetarische gerechten.

Vraag:
Heeft u ook een vertaling voor de menukaart?

Antwoord:
Helaas niet..

Vraag:
Serveert u ook Halal vlees?

Antwoord:
Wij serveren  Halal vlees.

Vraag:
Ik heb last van een voedselallergie, kunnen jullie hier rekening mee houden?

Antwoord:
Indien u bij uw reservering aangeeft waar u allergisch voor bent, kunnen onze koks hier rekening mee houden.

Vraag:
Moet ik reserveren of kan ik ook zo binnen lopen?

Antwoord:
Reserveren is wenselijk, en verzekert u van een tafel, echter zo binnen lopen is ook mogelijk. Bij drukte is er een kans dat u even aan de bar moet wachten of dat wij geen plaats hebben.

Vraag:
Hoe kan ik reserveren?

Antwoord:
U kunt bij ons telefonisch of online reserveren.

 

Vraag:
Hoe lang van te voren moet ik reserveren?

Antwoord:
Dat is geheel afhankelijk van datum, aantal gasten en beschikbaarheid voor die dag. Om teleurstellingen te voorkomen raden wij u aan om direct te reserveren op het moment dat u weet op welke dag en tijdstip u wilt komen dineren.

Vraag:
Hoe geef ik wijzigingen door aan mijn bestaande reservering?

Antwoord:
Wijzigingen kunnen uitsluitend telefonisch worden doorgegeven, dit kan dagelijks vanaf 14.30 uur.

 

 

Vraag:
Is er een kinderhoek aanwezig?

Antwoord:
Wij beschikken niet over een kinderhoek in onze restaurants.

Vraag:
Ik heb iets te vieren en wil graag dat er iets extra’s wordt geserveerd of georganiseerd

Antwoord:
Wij denken graag met u mee over de mogelijkheden, u kunt uw wensen telefonisch bespreken vanaf 14.30 uur.

Vraag:
Ik wil graag werken bij Dafne Kerkrade,waar kan ik me aanmelden?

Antwoord:
Als u bij ons wilt solliciteren kunt u  een mail sturen naar de  vestiging.